Rastlös..

Jag känner mig lite rastlös just nu, Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Känns mest som att jag sitter och tittar på klockan som ska gå. Inte för att jag väntar på något särskilt men jag känner mig bara lite uschlig och rastlös idag, eller onyttig kanske är ordet? Borde kanske göra något men det blir ingenting gjort. Börjar bli lite segt att va hemma själv på dagarna nu, så här efter två veckor. Men i morgon går Eddie på semester med.

Igår hade jag storbesök av Emelie och Sofie med barnen Hugo och Leah. Mysigt och skönt för en sällskapssjuk Tina att få lite besök.

Inser att det är väldigt längesen det var med någon bild här, men jag får väl ta kort på mina fötter eller nåt.. Hahaha..

Nu SKA jag göra någon nytta!
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0