Jag blir lite ledsen nu...

Har varit en heldag i sagornas värld idag, eller i allafall i staden där sagorna en gång startade; Vimmerby. Så himla mysig stad! Har gått på stan med Mamma och Pappa och ätit gott. Blir lite ledsen bara, jag har köpt två bikinis redan i år, en som vart för liten innan sommaren kom och en som jag kunnat ha nu i början men som jag börjar växa ur nu. Så idag skulle det shoppas en igen. Inte lätt att hitta en bikini som är liten runt om med lite större kupor kan jag lova! (Fattar inte  hur alla smala tjejer med stora silikontuttar bär sig åt menmen..) Men tillslut efter typ en timmes provande inne på Cubus hittade jag en som satt bra plus att den var snygg. Trött, varm och irriterad som jag var tänkte jag snabbt att det räcker ju om jag går upp en storlek på underdelen så jag provade aldrig den. Väl hemma i eftermiddags provande jag underdelen; för liten!!! Sitter perfekt upptill men för små trosor. Jaha 300kr åt skogen idag med då! Det värsta känns ändå att jag verkligen verkligen gillade den, turkos virkad fin. Blä va less jag blir!

I morgon får jag väl sola naken då eller i en för liten bikini. Måste ringa vetrinären i morgon med. Katten Sessan har fått en otäck blåsa i munnen som varar sig, så jag måste ringa och höra om hon kan få lite antibiotika eller nåt.

Aja nog tjatat. Nu ska jag ägna kvällen åt att sörja över mitt bikini-köp samt surfa, för det vet jag inte när jag gjorde senast.
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0