Hemmafru..

Idag leker jag hemmafru med en knut på huvudet och förklädet på, och bullbaket i full fart. Massa bullar ska det bli idag så vi klarar oss hela sommaren.

Idag är det lite svalare och på ett sätt känns det ganska skönt att få va inne och pyssla lite, ta igen saker som man inte vill göra när vädret är strålande. Vilken start på min semester jag har haft! Inte en enda dålig dag. Känns dock som jag har haft ganska tråkig semester, blir ju inte att man hittar på något direkt när man är själv hemma och ingen annan har semester. Nästa vecka har Eddie och jag semester en vecka tillsammans sen börjar jag jobba igen. Funderar på om vi ska ta en tripp till Öland om det är skapligt väder, jag har ju aldrig varit där. Men först blir det att kolla väderprognosen i slutet av veckan och sen självklart måste vi ju hitta någonstans att bo med.

Om vädret inte är med oss nästa vecka så tror jag minsann att vi ska tapetsera om och byta golv i köket. Så upp till vädrets makter hur det blir!

Nu ska jag titta till mina jäsande bullar.
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0