Vilken bra måndag det vart..

Vilken bra måndag det blev helt plötsligt. Älsklingen har fått jobb!! I och för dig bara fyra dagar till att börja med men det lät lovande framöver också. Skönt det, alltid skönt med lite mer pengar till hushållet också :P
Så ett år efter att han blev varslad verkar det alltså vända. Snabbare vändning än vad jag vågat hoppas på när det gäller lågkonjukturen.

Fick ett annat mycket positivt besked gällande lågkonjukturen med. Fick mitt värdebesked på mina fonder och de har gått upp med ca 25% det senaste året. Det är ju underbart! Och ett stort tecken på att allt börjar återhämta sig. Önskar bara att jag vore mera insatt, men jag tror man blir det med åren. Ju äldre desto visare, eller vad tror ni?

Ikväll blir det alltså sängen tidigt för älsklingen, han är ju inte van att gå upp vid 05 längre. Jag ska sitta uppe och hålla tummarna för svenskarna när det är dags för sprintstafett! Hålla tummarna,hålla tummarna, hålla tummarna och tårna också..

Ha en bra eftermiddag  och kväll!
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0