Vänner är det bästa man har..

Vänner är bland det bästa man har..


Jag och Emelie gumman..

Detta inlägg blir lite tillägnat Emelie, men naturligtvis även mina andra vänner.
Som får mig att må så underbart bra. Efter att ha tagit en fika med Emelie idag insåg jag hur otroligt mycket hon betyder för mig. Hon vet allt om mig, jag kan säga allt till henne, och var jag än står i livet lyssnar hon så otroligt bra och stöttar mig till 100%. Kommer jämt med viktiga inlägg och hjälper mig. Hon är helt enkelt underbar.

Att kunna skratta ihop, gråta ihop, le ihop, dela ledsamma saker, dela helt vardagliga saker och bara vara med varandra utan att känna press. Det är det mest värdefulla som finns, vilket mina vänner och min älskling ger mig varje dag. Jag hoppas verkligen att jag ställer upp och är en lika fin vän tillbaka.

Emelie stod brevid mig när jag hade det som svårast i livet, när många vänner lämnade mig i mitt elände så stod hon där och hon fanns hela tiden till hands när jag kände mig redo att ta steget att gå mot ett friskt liv igen. Emelie är den som behandlade mig likadant under min svåra tid även att jag inte var mig lik. Hon var sig själv hela tiden och det är otroligt starkt gjort av henne.
Jag älskar dig verkligen gumman! Du är mer än guld värd!

/Tina

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men gumman..vad fint du skriver om mig! Blir rörd o otroligt glad av o läsa sådana fina saker. Klart du är en lika fin o bra vän..om du bara visste! Klarar mig inte utan dig. Pussar vännen min

2010-02-16 @ 20:25:51 // URL: http://mrsskyline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0