Torsdag 100218

Torsdag eftermiddag har det hunnit bli även på Katarpsvägen. Sitter med en kopp kaffe vid brasan och bloggar lite idag. Det blir så otroligt härlig värme av att elda. Inte alls den där otäcka elementvärmen.

Idag längtar jag mig bort. Till en varm solig strand, ett glittrande blått hav och underbart sällskap. Att bara få vara utan att ta en massa beslut. Bara leva dagen som den är. Synd att man inte kan ta något expresståg till värmen över dagen bara.

Den här dagen har gått så otroligt snabbt, vet inte riktigt vad jag gjort och inte gjort. Håller i allafall på att röja upp all tvätt i tvättstugan. I morgon måste jag försöka hinna städa med, ser ut som en tromb har dragit igenom huset. Fattar inte att man vänder till så fort, Dammet måste bara regna ner från taket eller nåt sånt.

Ha en bra Torsdag!
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0