Tisdag 100211

God morgon!

Gick upp för lite mer än en timma sen och tyckte att jag kände mig bättre idag, ont i huvudet och halsen visst men kände mig inte febrig. Tog ut glädjen i förväg kan jag lova, när jag vart uppe i en halvtimma började frossan igen och den tunga dimman la sig över mitt huvud igen så det verkar som det blir en dag i soffan idag igen. Usch va jag hatar detta.

Jobbet ringde och frågade om jag trodde jag kunde jobba i helgen med, tror ju någonstans att jag kan det. Hoppas verkligen det. Vill inte ligga hemma fler dagar nu. Det finns en sak som är bra med att vara sjuk, man har bara en önskan och det är att bli frisk!!

Nu ska jag se vad jag kan vila mina ögon på idag på tv. Hoppas tv3 sänder bra repriser idag med.

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0