Tävling...!

För första gången i mitt liv är jag med och tävlar via en blogg. Vinsten är ett exklusivt make-up paket från L'oréal Paris nya serie Studio Secrets Professional. Det roliga är att jag satt och läste om den serien igår i den nya Kicks-tidningen och tänkte: -åhhh, den serien vill jag ha! Gärna allt också. Sen ser jag denna tävling på Kenzas blogg. där hade jag tur.

Det jag helst skulle vilja ha (om jag var tvungen att välja en sak, vilket jag måste i tävlingen) är Studio Secrets Smoothing Resuefacing Primer. Som ni som läser min blogg regelbundet vet har jag fått sjukt dålig hy i ansiktet på sista tiden. Tror verkligen att med det här underlaget skulle det göra susen! Ytterligare ett steg i min kamp mot att ta bättre hand om min hy. Är ju helt såld på det här med olika ansiktsprodukter sen jag fick så dålig hy i ansiktet så den motiveringen måste väl vara nog för att jag ska förtjäna att vinna detta kit???

Nu hoppas jag bara på vinst!

/Tina


Kommentarer
Postat av: Sofie

Du är som jag, jag brukar heller aldrig vara med att tävla i tävlingar men nån gång så:)Du skrev ju någon gång att ofta så tänker man ju att "tänk om jag vinner det då ska jag göra det" etc. Men hur ofta är det egentligen man är med och tävlar om saker? Jag är det ju aldrig! Och aldrig att jag köper lotter eller spelar på spel...Brukar ha med mig det i bakhuvudet ibland och i alla fall vara med och tävla där det inget kostar, då har man ju verkligen ingenting att förlora:-)



Så för att öka dina chanser lite mer så tror jag att jag läste på englas (englasshowroom.com) blogg att hon också hade samma tävlingen om L'oréals produkter. Kan ju vara värt ett försök:)



Ha det gott och lycka till

Kramkram!!!

2010-02-13 @ 10:28:13 // URL: http://www.zouphie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0