Tävling igen..

Okej, bara för att jag tävlar två gånger på två dagar har jag inte blivit beroende..lovar!

Nu gäller det L'oréal nya proffesionella make-up serie Studio Secrets igen. Förstår ni hur gärna jag vill ha de här produkterna?

Som min favorit väljer jag självklart Smoothing Resurfacing Primer. Verkar vara en otroligt bra, utslätande bas. För mig skulle det vara ännu ett steg till att börja ta bättre hand om min hud. Drömmer mig bort till den morgon jag vaknar och alla öjämna fula märken är borta och inga nya pormaskar har grott under natten sömn. Jag kan lätt lägga på denna underbara bas från Studio Secrets och när jag är färdigsminkad är min hy i ansiktet som på en baby. Drömmer....

Hoppas som alla andra att jag vinner detta underbara make-up kit!
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0