Söndag 100207

Så här klockan fem på eftermiddagen börjar jag känna mig som en människa. Vart riktigt trevligt igår. Var på Fish and ale och drack ett par öl och träffade en massa gamla klasskompisar från låg och mellanstadiet. Kul att prata om se var de är i livet nu. Åkte hem ganska tidigt så jag borde inte va  sliten idag men har vart så sjukt trött den här veckan och inte kunnat sova så antar att jag tog igen det i natt. Är väl därför jag känt mig som en seghög hela dagen..

Sett film idag med. The proposal. En riktig Tina-film. De blir kära och allt är lyckligt, dde bråkar och hon sticker och han hinner ifatt henne och sen lever de lyckliga i alla sina dagar. Så förutsägbart men man mår så himla bra efteråt.

Har fortfarande inte lyckats få upp headern som jag gjorde igår här men den kommer som miniatyrbild här så ni får en liten försmak på hur bloggen kommer se ut när den är färdig.

Tycker att det är riktigt bra gjort för att va första gången man jobbar med photoshop. Skit kul så nu vill jag lära mig ännu mer.

Nu ska jag surfa runt lite innan det är dags att gå till jobbet kl.21.00

Ha en bra söndagskväll!
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0