Sjuk..

Som jag kände på mi i kroppen vilade det en förbaskad sjuka.. Har haft feber sen igår, ont i halsen och huvudet. Hela jag känner mig som en enda stor sophög. Hatar att va sjuk. Är ju nästan aldrig det heller så min kropp tycker ännu mer synd om sig själv när jag väl blir det. Vet inte när jag hade feber senast, måste va minst två år sen eller nåt.

Soffan och tv:n har varit min tröst idag. Och jag tackar tv3 för de sänt repriser på topmodel och sex and the city idag. Min älskling var nere och köpte alhgrens bilar till mig med, det och kall tropisk juice är allt jag får i mig.





Och förlåt Emelie för jag var så frånvarande när du ringde igår vännen, men de va sjukdomen som talade. Ringer dig så fort jag piggnat till så kan vi ses snart gumman.

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0