Mina ögon..

När jag vaknade förrut och så såg jag att mina ögon var precis rödsprängda, inte som vanligt efter att ha sovit dåligt utan de var knallröda.. Antar att jag använt linser för mycket nu igen så nu får jag tvinga mig själv att ha glasögon ett par dagar. Gillar det inte riktigt. Jag är ju så otroligt närsynt så jag kan ju knappt sminka mig utan linser, får stå med nästan en millimeter från spegeln och sminka mig. Sen tar jag på mig glasögonen och då ser det för jävligt ut. Så det tar nästan dubbelt så lång tid att göra sig i ordning. Hade ju en tanke att jag skulle operera ögonen men har börjat ändra mig. Känns så otäckt på något sätt.. Tänk om de skulle misslyckas och man börjar se ännu sämre eller värre, blit blind! Nja kör nog på med mina linser och sen glasögon ibland..




Sitter och tittar på sex and the city nu med. Åhh vad jag älskar den serien!
/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0