Måndag 100215

God Morgon!

En trött Tina sitter och försöker få i sig lite frukost innan det är dags att ge sig av mot jönköping. Måste åka och tanka bilen innan jag far iväg med. Man skulle uppfinna något så man kunde tanka bilen hemma. Eller kanske något uppladdningsbart. Visst Elbilen finns, men jag vet inte om jag riktigt litar på den. Tänk om man är ute mitt ute i ingenstans och kör och elen tar slut i bilen, vad gör man då?

För övrigt hade vi en mysig kväll igår trots att E var sjuk. Åt Entrecoté, blandade rostade rotsaker och BBQ-sås. Till efterrätt blev det Nektariner med toscatäcke och glass. Gott vart det.

Nehepp dags att jag fixar det sista innan det är dags att åka.

Ha en bra dag!

Lucy har hittat ett nytt favoritställe att ligga och vila sig på...

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0