Måndag 100208

Godmorgon är det väl dags att säga för alla er som just vaknar till liv efter en natts sömn.
Själv säger jag snart God Natt och går och lägger mig efter en natts jobb.

Idag blir det bara till att sova och lata mig, inget inplanerat. Hoppas bara på att brevbäraren kommer med en paket till mig idag från Haléns. Tycker verkligen om att handla på internet men det är ju så tråkigt att gå och vänta på att paketet ska komma.

Har beställt en bikini från Ellos med som jag väntar på, men den kan jag nog få vänta på för den var slut i lager men de skulle skicka den så fort den kom in:)

Vad jag önskar mig till sommaren 2010 är:
-en EdHardy bikini. Den vita med tigertrycket. Så himla snygg men kommer säkert aldrig bli av att jag köper den.
-Sen önskar jag mig värme till sommaren.
-Ett nytt tak på vårt hus.
-Ett nytt kök till vårt hus

Inga dåliga önskningar eller hur men det känns som allt utan värmen kommer gå i uppfyllelse..

Ha nu en fin Måndag!
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0