Man längtar ju inte mindre nu..

Sitter och tittar på en massa snygga vårkläder. Det är ju inte så att man längtar mindre nu precis. Hittade dessa snygga byxor på Haléns.



Snygga detaljer och så där skönt ljusa nu till sommaren. Tänk va snyggt med bara ett litet färgglatt linne till..åhh va jag längtar till den tiden..
Men det är ju det där med storlekar när man ska beställa via internet. Hatar verkligen när man gått hemma och väntat på att det man beställt ska komma och sen när det väl kommer passar det inte..

Men jag och Emelie ska ju till storstán (linköping) på fredag så får väl se om jag kan hitta nåt liknande i någon affär där i stället.

Eddie och jag har hunnit med en promenad i snön nu med efter middagen. Alltid lika skönt att komma ut en sväng.
Men nu blir det allt soffliggande framför OS resten av kvällen..
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0