Lördag 100227

Klockan är bara kvart i tolv och jag tycker redan att jag hunnit med en massa dag.

- Har tagit skön sovmorgon ihop med älskling
- Ätit god frukost
- Lagt en ansiktsmask
- Vikt ihop och plockat in en himlans massa ren tvätt.
- Grovstädat ugnen
-Pratat en låång stund med Mamma
- Klippt älsklingens hår
- Fikat
 Och nu sitter jag här, nöjd med dagens beting.

Klockan halv tre vankas det middag hos svärmor. Sen blir det antagligen en lugn kväll. Funderar på om vi ska hyra någon film eller nåt till kvällen men nu kom jag på att Charlotte Kalla kör det sista för det här OS:et. Så det måste man väl se.

Nu blir det att fördriva lite tid här vid datorn (inte allt för svårt) innan det bär av till Boxholm.

/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0