Lördag 100213

Jaha då sitter man här efter att ha sovit en bra stund efter att ha jobbat natt. Gick riktigt bra att sova själv. Bara det att katterna var så keliga efter att ingen vart hemma på hela natten. Så det tog ett tag innan de lugnade sig och jag kunde somna.

I morgon kommer älskling hem igen, längtar! Men när man bott ihop så pass länge som vi (lite mer än 3 år) har kan det vara skönt med lite egen-tid med. Men jag skulle aldrig kunna leva ensam har jag insett. För det första är jag ju sjukt rädd för mörker och sen hatar jag att laga mat och äta själv, mycket roligare att äta tillsammans med någon.

Ikväll är mamma o pappa snälla och bjuder mig på middag innan det är dags att jobba vid 21.00 igen. Mysigt att träffa dem. Skulle aldrig fixa att bo längre än en timmas restid ifrån mina föräldrar. Just vetskapen om att man har dem nära och kan hälsa på dem när man vill betyder otroligt mycket för mig.

Nu ska jag koka mig lite kaffe och packa vad jag ska ha med mig att läsa i natt.

Ses i morgon igen!
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0