Lördag 100206

Har precis varit och handlat mat så nu är kylen överfull av en massa godsaker.. mummsigt.

Tog hem en provversion av Photoshop igår med så jag tänkte att jag skulle sitta och försöka lära mig hur man använder det. Kanske kan fixa till något snyggt till bloggen där med. roligt roligt.

Ikväll blir det kareokefest med gymtjejerna. Insåg precis att jag inte har en aning om vad jag ska ta på mig. Brukar alltid planera lite så jag vet om jag måste köpa till något men inte idag inte. Får ta vad gaderoben har att erbjuda..

Jag har i säkert fem år använt Nivea Youngs produkter. Allt peeling, make up remover jaa allt helt enkelt. Idag skulle jag då inhandla en ny make-up remover, när jag stod i affären insåg jag att, vänta nu jag kanske inte är Young längre? jag kanske har gått över till den vuxna kollektionen egentligen? Slutade med att jag köpte den vuxna varianten av removern i stället. Fy vilken gammal-hets känsla jag fick.

Nu ska jag leka med photoshop!

/Tina

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Fin och härlig blogg du har :).



Förresten, kommentera gärna på min blogg om vilken kändis DU vill se mig som haha :D. Kan vara både manlig och kvinnlig kändis :).

2010-02-06 @ 12:38:43 // URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Johanna

Photoshop lär man sig ganska fort o sen finns det massa guider på nätet.. :) Lycka till!

2010-02-06 @ 13:05:25 // URL: http://johannahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0