Längtar..

När vi äntligen bestämmer oss för vilket kök vi ska ha och  börjar byta ut det. Då ska jag shoppa massa snygga detaljer till köket. Har hittat en helt underbar sida här.


Visst är den underbar??


Den här underbara kattkalendern måste jag verkligen ha. Vet inte om jag kan vänta så länge till med att klicka hem den..


Underbar ljuslyckta


Och den här ska jag köpa och lägga på kudden innan jag går till jobbet på kvällen för Älsklingen saknar mig så mycket när jag jobbar natt. Så tänkte att denna fina skylt kanske kan få honom att somna lättare..


Nu kanske ni förstår exakt vilken känsla det är  jag vill skapa i mitt framtida nyrenoverade kök.

Usch jag har fördrivit den här dagen framför datorn, får lite dåligt samvete men vad ska jag hitta på då?? (jag som alltid brukar ha fullt upp när jag är ledig. Och nu har jag kommit in i en period där jag inte har nåt att göra)

/Tina

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åhh den hemsidan var farlig!!! Hittade också en massa fint till köket:)

2010-03-01 @ 08:19:57 // URL: http://www.zouphie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0