Kvällen kommer..

Det är så otroligt härligt att det är ljust så länge på dagarna nu. Klockan är 18.00 och det har precis blivit mörkt. Det är helt underbart. Dagarna och kvällarna blir så otroligt mycket längre direkt. Skönt för mig som jobbar natt. Jag missar inte riktigt lika mycket av dagen nu när jag sover..

Har varit en sväng på möte på jobbet nu i eftermiddag och sen blir det snart att packa ihop grejerna för nattens jobb. Är fortfarande lite chokad av en sak på jobbet (tyvärr inget jag kan skriva här)..

Nu ska jag surfa runt lite och titta på ännu mer vårfina saker, längtar riktigt mycket till våren nu.

Ha en fin kväll.
/Tina

Kommentarer
Postat av: Sofie

Javisst är det skönt att det blir ljusare och ljusare ute! Glömmer dock bort det ibland mitt i allt prat om all denna snö hela tiden..Men att det blir ljusare är ju också ett vårtecken:-)

2010-02-23 @ 22:01:14 // URL: http://www.zouphie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0