Jag ser det snöar...

Ja, nu verkar det vara dags för en ny laddning med snö här nere i småland. Har säkert kommit fem centimeter de senaste fem timmarna, om det räcker. Usch jag kommer få gräva fram min bil i morgon bitti när jag ska hem efter nattjobbet. När man jobbat en hel natt, så vill man bara hem till sängen så fort det går. Det värsta som finns är att behöva ställa sig och skotta fram bilen, sen när man väl kommer hem, Ja då måste man skotta hemma också innan det är dags att krypa ner i sängen.

Satt och läste igenom min egen blogg precis och insåg att det var väldigt dåligt med foton, illa illa illa från min sida. Men inte mycket att göra nu för jag sitter som sagt på jobbet. Får bättra mig i framtiden det lovar jag.

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0