Jag är så trött...

Jag är så trött så mina ögon slår snart igen.. men nu ska vi inte klaga inte, det finns dom som har det bra mycket värre.

Utbildningen idag var jätte bra. Så nu hoppas vi bara komma igång med det här omkring. Orkar inte riktigt skriva vad de innebär just nu men får återkomma om det.

Imorgon är det dags att jobba igen. Men dagen kommer gå fort för jag har något att se fram emot. Ska hälsa på Emelie gumman efter jobbet och fika. Så mysigt, har inte träffats på två veckor nu så saknar henne. Sen är jag nyfiken med, Såg på hennes blogg att hon skulle bjuda på något riktigt mumsigt. Undra vad det kan va? ja de får vi se i morgon.

Ikväll blir det att lata sig och sedan ska vi väl kolla på Sveriges medaljhopp i OS, Charlotte Kalla. Se vad hon kan åstadkomma.

Ha en fin kväll!
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0