Hemma från jobbet..

Äntligen hemma från jobbet nu. Haft fullt upp på jobbet hela dagen men ändå har det känts som klockan stått stilla. Men nu är jag äntligen hemma. En liten kortis bara i och för sig men ändå.

Snart blir det att åka iväg till spinningen. Ska bli skönt att trampa ut lite efter dagen. Det värsta när man haft en dag med fullt upp och sen ska man va instruktör det är att det blir många felsägningar. Sitter och tänker på annat och sen vet jag inte riktigt vad som kommer ut.
En gång när vi skulle stretcha rumpmusklerna efteråt råkade jag säga: - Och så byter vi till andra rumpan... Haha vet inte hur många ni har men jag har bara en rumpa..

Ska vila en stund vid tv:n nu innan det är dags att ge sig av.
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0