Fredag 100219

Det blir ett sent God Morgon för mig. Gick upp för ca 1½ timma sen så nu har jag duschat, ätit och skjutsat älskling till stationen. Dags att slå sig ner här med andra ord. Katten Sessan har också lagt sig på plats brevid mig. Hon trycker in sig mellan datan och mig i soffan. Synd att jag inte når kameran så jag kunde ta ett kort. Inte lätt att skriva när man har en katt framför datan kan jag i allafall lova.

Som befarat hade det ju snöat massa när jag kom ut från jobbet i morse, så det var bara fram med stora skopan och börja skotta när man kom hem. Icke roligt, icke roligt.

Idag blir det bara myspys för min och katternas del. Ska snart gå och platta håret och fixa till mig lite så jag känner mig som en människa igen. Sen ska vi nog mysa framför tv:n och äta något gott.

Ha de fint!
/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0