Egodag..

Nu är man hemma från Linköping, mätt i magen efter god broccolipaj och sitter med ett glas vin här framför.
Haft en superdag med klippning och massa shoppning med Emelie. Så skönt att bara få rå om varandra med en massa lyx. Bägge vart vi skit snygga i håret. (och en speciell eloge till Emelie som vågade färga håret från blont till brunt! Vart skit snyggt kan jag lova!)
Tyvärr glömde jag ju kameran så det vart inga bilder men har tagit lite bilder här hemma på mitt shoppingfynd!


Vit tröja från BikBok med snygga kors i ryggen.
Puderrosa tubklänning från Vila
Ansiktsmask från Kicks (en ny variant jag inte provat så vi får se hur den är..)


Denna snygga klocka shoppades på Ur o Penn för ynka 200 kr!!!


Ganska dålig bild på min nya frisyr..

Nu blir det myspys med älskling och mer gott vin..
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0