20 veckor kvar...

Nu är det bara 20 veckor kvar tills jag går på semester. Känns otroligt långt bort måste jag erkänna. Att det ska hinna bli sol och varmt ute tills dess känns ännu mera långt bort.

Känner mig lite piggare nu så här inför kvällen så hoppas jag kan jobba i morgon. Har suttit lite med photoshop, har lärt mig en del grundläggande saker. Har det ju bara hemma på prov i 25 dagar till så börjar känna mig lite stressad. Har övat på att klippa ut objekt idag ch klistra in och jobba med olika lager.
Här ser ni ett av resultaten:

Tycker dock att bilden ser lite väl inklippt ut men jag lär mig väl med tiden skulle jag tro. Lättare att klippa in mot vit bakgrund..
Får sitta och jobba med det mer så lär jag mig nog snart.

Ha en fin torsdagskväll!
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0