Trött och Förskyld..

Det är synd om mig idag har jag bestämt. Är trött efter en tidig morgon med jobb och sen nyser jag och snorar hela tiden. Fy vad det är hemskt när näsan rinner i ett. Det värsta är ju att man är inte tillräckligt sjuk för att vara hemma och ligga i soffan men man känner sig inte 100% heller. Jag ska kurera med en massa vila och en god natts sömn idag och hoppas att jag vaknar snorfri imorgon.

Annars har dagen gått undan, började dagen med 4 timmars jobb, mathandling, matlagning med svärmor och tillhörande man som gäster och sen långpromenad. Jag och Eddie har blivit så duktiga. Vi går promenad nästan varje dag, en timma ungefär men idag vart det bara 45 minuter. Duktigt, duktigt.

På min tv visas det hockey ikväll=( inte kul alls. Så jag får väl roa mig med datan.

Fin kväll på er!
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0