Torsdag 100429

Idag har jag varit en riktig hemmafru. Jag har bjudit min man på raggmunk och fläsk, det ni! Första gången i mitt liv som jag gjorde det. Men vart riktigt gott och det kommer det nog bjudas mer på. Sen har jag planterat om mina gurkplantor till lite större krukor så de får plats att växa och bli riktigt kraftiga innan det är dags att sätta ut dem i växthuset.


Sen hoppas jag att det kommer bära med sig en massa goda gurkor i sommar.. Finns inget så gott som egenodlade gurkor. För min paprikor och tomater går det lite långsammare men jag hoppas att de växer på sig snart med..

Oj vilket riktigt trädgårds-freak jag blev nu. Men kul är det att se det växa. Har vart och hämtat min nya bok jag köpt idag med så jag ska kura ner mig i soffan nu för sträckläsning=)
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0