Torsdag 100415

Vilken underbar Torsdag det har varit, nästan sommarvärme. Jag har ägnat nästan hela förmiddagen åt att städa och tvätta bilen så nu glänser den så fint. Bytt till sommardäck hjälpte älsklingen mig med också.

Har testat  den första av de nya GB-glassarna... Bröllopsstruten!

Helt i min smak måste jag säga. Kolaglass, pecannötter och lite choklad. Kanongod. Nackdelen var bara att den var alldeles för stor, vart proppmätt. Längtar till nästa glass stund för då ska jag testa Ben&Jerrys glass.
Aja nog pratat om glass. Imorgon blir det att åka till Emelie och fika och planera inför Ullareds-trippen på Måndag. Guud vad det ska shoppas kan jag lova!

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0