Torsdag 100308

Torsdagskväll för mig och jag har tagit helg. Är ledig nu fram till söndag kväll.

Har varit riktigt social idag. Varit hos morfar och mormor och fikat. Så roligt för morfar hade hämtat hem mormor till huset i eftermiddag, så vi kunde sitta i lugn och ro och fika. Pratat en massa, morfar har berättat en massa gamla minnen och jag har skrattat så jag har ont i magen av vissa historier. Min morfar är 88år så han har varit med om ett och annat om man säger så. Är så glad att han är pigg och klar i huvudet och kan berätta om sitt liv.

På väg hem kom jag på att jag var alldeles för hungrig och trött för att laga mat så jag köpte en räkbaguette. Inte alls gott, men den gick ner så hungrig som jag var.

Satt och kollade igenom lite bilder från förra våren/sommaren och hittade denna..

Den tog jag från köksfönstret någon gång i juni tror jag, förra året. Så otroligt vackert var det. Längtar tills de blir så varmt och skönt igen..

Nu blir det 2½man..
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0