Tisdag 100427

Jag vet att jag vart sjukt dålig på det här men just nu känner jag aldrig för att sitta vid datan. Tycker mest att det är slöseri med tid för tillfället. När jag äntligen slår ner min lilla rumpa i soffan somnar jag ofta framför tv:n även att jag egentligen tänkt att gå in och läsa mail och skriva här. Men det är väl så just nu prioriterar jag inte datan. Ligger efter som sjutton med en massa mail också, det är det värsta för det får jag dåligt samvete av. Folk som skickar mail och inte får svar och så vidare. Men hoppas att lilla Tina snart ska pigga på sig och orka sköta den tekniska världen med.

Det har hänt en del, Lördagen den 8 Maj börjar projekt "byta tak". Ska bli superspännande=) Så jag ska ta lite semester från jobbet den helgen och serva alla gulliga vänner som ställer upp med mat och dryck..

Nu hör jag att Emelie kommer, vi ska ut och lunch..
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0