Påskafton..

Hoppas att ni alla har en fin påskafton.

Själv startade dagen med lite kakbak, sen åkte jag och trängdes bland alla andra på lantmännen och köpte frön. Så nu har jag sått gurka, tomat och paprika. Synd att det inte kan komma upp direkt.

Sen har Emelie varit här och sällskapat mig lite med en fika.

Promenad har jag precis också hunnit med, under promenaden har jag i allafall tagit ett beslut angående alla saker jag håller på med utanför jobbet. Ska försöka orka hålla på med allt ett par veckor till men jag ska säga nej till allt annat. Inga "snälla kan du fixa det..?" Nej nu ska Tina lära sig säga Nej en gång för alla. Punkt slut! Skönt att ha tagit ett beslut i allafall.


Tror jag glömde visa den fina tröjan jag fyndade på tradera förra veckan.. Love it!

Nu ska jag försöka fördriva påskafton i min ensamhet..
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0