Onsdag 100421

Här har det verkligen varit fullt upp den här veckan, har haft så fullt upp att jag inte ens hunnit handla hem mat. Så i kylskåpet ligger det bara ett par äpplen och ett smörpaket, en fördel med det är att jag utan minsta dålig samvete kan beställa en pizza till kvällsmat. Fast jag är verkligen värd den efter de här dagarna plus att jag precis vart på spinning. Så det så!

Om allt går som det ska kommer förmodligen min mammi och pappi hem inatt. Har saknat dem så himla mycket, vart borta i mer än 2½vecka nu. Men så blir det när det är flygkaos och vulkanutbrott. Men ska bli så skönt att träffa dem. Jag skuller verkligen aldrig klara av att bo jätte långt ifrån mina föräldrar. Jag vill kunna se dem minst en gång i veckan.

Oj vilket lustigt inlägg det blev. Är hungrig nu så hoppas pizzan kommer snaaaart.....

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0