Onsdag 100414

Egentligen borde jag inte berätta detta men jag kan inte låta bli och sen måste jag bjuda lite på mig själv. Min kamera gick ju sönder förra veckan, arg och ledsen var jag för det. Testade allt möjligt, byta batteri, ladda det, sätta det åt andra håller med mera med mera med mera, men nej den funkade inte. Så igår så gick jag och köpte en ny, kommer hem till Eddie och så säger jag:
- Jag lovar att den gamla kommer starta nu när jag köpt en ny.
Sätter mig ner och ska sätta in minneskortet från den gamla kameran i den nya och vipps så går den gamla igång. Det visade sig att jag satt minneskortet åt fel håll!!!!! Tror ni jag vart arg på mig själv eller? Eddie låg dubbelvikt på golvet av skratt kan jag lova.

Så nu har jag beslutsångest över om jag ska lämna tillbaka den nya kameran eller om jag ska behålla den. Det var ganska stor skillnad på bildkvalitet men samtidigt håller jag ju på att spara pengar till en systemkamera. Så det är frågan det... Usch va irriterad jag blir på mig själv=(

/Tina

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha nu blev jag orolig! Min kamera la ju också av för ett tag sedan och jag provade ju med allt då med för att få igång den. Måste testa och se så jag inte också satt dit minneskortet åt fel håll:)



Surt för dig som hann köpa en ny och allt! Hoppas att det löser sig:)



Kramkram

2010-04-14 @ 19:55:13 // URL: http://www.zouphie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0