Måndag 100419

Idag bar det av klockan 05.00 med bil ner till Ullared med underbara Emelie. Anlände till Ullared exakt kl.07.55. Precis som planerat och fem minuter innan de öppnade. Förmiddagen bjöd på en massa shopping på Ge-kås och god kebabtallrik. Med fullpackad bil vände vi sen hemåt igen.


Det blev inte riktigt lika mycket shopping som det brukar med det räckte gott och väl ändå..


Bland annat fick dessa fina salt - och pepparkvarnarna följa med hem. Ska ta mer foton på vad jag köpte i morgon.

Är helt slut nu, ändå har jag sovit en timma i soffan sen jag kom hem. Hade tänkt att hänga upp de fina gardinerna jag köpte till sovrummet men jag orkar verkligen inte..

Tänk om någon kunde ringa till mig och säga:
- Tina, du kan vara ledig i morgon, Jag jobbar åt dig istället..
Åhh, vad skönt det vore!

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0