Fredag 100430

Sista April idag, i morgon kan man verkligen säga att; - Nu är det vår! Funderar på vad jag ska ha för vårfina kläder när vi åker till Sofie och Pontus i morgon.. Vill verkligen se vårfin ut. Ska bli så kul, jag har inte träffat Sofie på hur länge som helst och nu när lill-flickan kommit med=) Ska bli superskoj!

Jag har just bakat en sats med chokladmuffins..

Ska bli riktigt gott Fredagsmys-pys..

Jag har varit riktigt ekonomisk idag med (nästan snål), Jag har köpt Lobelia-frön! Alltså såna blå blommor jag brukar ha i balkonglådorna, kostade nog 12kr tror jag och köper man dom färdigodlade får man nog ge 29kr/planta. Alltså fick jag 10 plantor för 12 kr istället! Snacka om snåljåp! (men jag tycker det är kul att så med)

Nej, nu blir det duschen och sen middag.
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0