Fredag 100416

Redan mitten av April, vad tiden går fort. Jag hade trott att vi skulle hinna en himla massa nu i vår men dagarna de bara går. Kanske beror på att det vart vår ganska sent i år men ändå.

Har varit hos Emelie och fikat på förmiddagen, mysigt! Synd att det bara blåser alldeles för mycket för att kunna sitta ute och sola näsan idag.

Har lite halsbränna med för jag stannade och handlade på vägen hem och slängde ner en mexikansk tacopaj i korgen, smidigt tänkte jag till lunch. Bara det att den var ganska stark på något lustigt, halsbrännande sätt. Så hivar i mig vattenglas efter vattenglas och inbillar mig att halsbrännan släpper då.

Tror jag ska vila en liten stund nu, så jag orkar jobba i natt.
/Tina

Kommentarer
Postat av: Sofie

Havregryn! Det har jag käkat nu under graviditeten när jag haft sådan manisk halsbränna och det har fungerat för mig:) Pontus mormor som lärde mig haha. Tillsammans med ett glas vatten så slinker det allt ner:-)



Kramkram

2010-04-16 @ 17:35:00 // URL: http://www.zouphie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0