Det var..

Det var riktigt riktigt länge sen jag var så här dålig med uppdatering. Skäms nästan lite. Men jag har inte orkat helt enkelt, bara varit hemma och myst, vilat upp mig och grejat en del i huset. Och varför då tvinga sig själv att blogga? Nej, ett par vilodagar det var nog vad jag behövde.

Idag fyller min lilla älskling 26 år! Så när jag sovit ett par timmar efter nattens jobb så blir det födelsedagskalas nummer 1 för veckan. Har tänkt att bjuda på frallor så det måste jag hinna baka idag med..

Är fortfarande otroligt sur över att min kamera gått sönder. Känner inte alls för att lägga en massa pengar på det just nu. bläää..

Ha en fin tisdag!
/Tina

Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis Eddie på födelsedagen!!

2010-04-13 @ 16:02:13 // URL: http://www.zouphie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0